Hemska hemska öde...

Såg nyss att Carolins kropp har hittats. Det är så hemskt hur lätt det är att någons liv tar slut. Hoppas de får reda på hur allt gått till så hennes familj kan få ro.

pratade med systern min nyss, hon har precis skaffat lägenhet i Malmö och pratade om hur osäker hon känner sig. Att hon kollar bakom ryggen på sig varje kväll när hon är ute med hundarna. Varje dag står det något hemskt som hänt i malmö skottlossningar överallt. Tänk om det händer något där Anna är?  hemsk tanke... Men det kvittar var man bor det finns puckon överallt.


Nu ska jag titta på Generation fett och förundras över folks inställning till mat.... och vad de matar sina barn med..


tapetjakten är nästan över...jag tror att jag bestämt mig nu. Mattias har gett upp och håller med mig.

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Du har blivit utmanad: http://gsp.blogg.se/2008/november/utmanad.html

2008-11-10 @ 12:17:55
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Anna

meeehh!!! inte händer det mig något! :) Det är ju mig alla ska vara rädda för!!! hihi

2009-01-13 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback