uh-hu

2 timmar och 51 minuter kvar på datorns batteri alltså max 2 timmar och 51 minuters vakenhet till. 39 min och 29 sek tills mobilens låtlista börjar om på nytt. Det hade stämt om det inte var för att jag fastnat för en låt som för tillfället går på repeat, Jason Mraz - The Remedy. den är 3 minuter och 56 sekunder det innebär att jag nästan hinner lyssna på den 17 gånger på en timme.

Tid kvar på batteriet 1 timme och 54 min, vad tiden går fort. Kollade lite klipp på youtube pratar me folk på msn och sen har det gått en timme. Efter en timme återgår jag till att lyssna på The Remedy och blogga vidare.

36 av dagens minuter gick åt för att prata med Sanna och uppdatera henne om mitt liv. 1 min fick Sanna uppdatera mig som sitt liv. (undrar vem det var som fick prata mest ;) ) Det ska jag kompensera nästa gång vi pratar genom att vara mer tyst.

07.50 väcktes jag av Smulan imorse. 08.10 låg jag i sängen igen. 12.15 gick jag slutligen upp. 1 timme gick åt för att sortera ner saker i min nya byrå, 5 sekunder tog det för Smulan att välta ut de sorterade sakerna som var på väg ner i lådan.

15 minuter försenad vad jag till mötet med seminariegruppen.

40 minuter tog det från det att jag sa "nu ska jag gå hem" tills dess att jag faktiskt var hemma. 25 av dess minutrarna spenderades åt att prata med vänner jag mötte på vägen hem. 

30 minuter ägnades åt att umgås hemma hos Fia och Oscar som denna dagen firar ett år.
3 gånger har mamma ringt och påminnt mig om att leta upp och betala mina tågbiljetter. För 4 timmar sen var det senaste samtalet. Jag har fortfarande inte letat upp eller betalat biljetterna. 

10 sekunder tog det från dess att jag öppnade min kurslitteratur tills jag bestämde mig för att jag hade tappat intresset och stängde den igen. Jag vände ryggen åt boken i tre minuter det tog inte ens tre minuter för Smulan att tog sönder bokpärmen.

8 timmar och 58 minuter är det kvar tills mitt alarm ringer och jag ska slita mig upp ur sängen.

2 timmar och 15 minuter senare ska jag vara på jobbet i ca 4 timmar därefter ska jag möta Linn och skicka ut pressmeddelande. 19-22 ska ännu lite kläder få åka in i tvättmaskinen.

Ikväll är det ett år sedan vi hade mittsitts och jag la in mitt kanonfylleskott. Kul att läsa tillbaka i bloggen. Tänk att exakt ett år sedan satt jag glad efter föreställningen på en sittning och hade ingen aning om att jag några timmar senare skulle vakna  upp med en trasig balklänning och undra vad i helvete som hänt  :)

Tid det tog att skriva detta inlägg:  1 timme och 32 minuter.... 
Antal gånger jag blev utloggad och fick skriva om: 2 st....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback