premiär ta mig fan!

Då var det klart, premiären är gjord och vi överlevde! Kvällen innan var jag hypernervös och under natten blev det inte så  mkt sovande. Men när vi väl satte igång så försvann det nervösa. Det är ju ett så underbart gäng som är med och stöttar. Publiken var bra igår med, mest för att mamms, mormor, syrran, ems, robban, catrin och lina kom och tittade :)

Att få kära familjen på besök blev väldigt omtumlande för mina nerver. Från att ha befunnit mig i min lilla fridfulla vardag så blev jag attackerad av tjat, prat, gnäll, tjat, tjat och tjat. Vad är det med mammor och tjata. Att hon är så tokförvirrad att hon upprepar samma fråga om och om igen hjälper ju inte saken direkt! Men underbar är hon i alla fall.

Smulan jobbar hårt på att lära sig att dela med sig till andra hundar. Litet ensambarn som hon är så kan det hända att hon är lite bortskämd och när nu Prince och Milou befinner sig här och tuggar på leksaker och äter mat så har Msulan svårt för att inte bli sur. Det börjar bli bättre men lilla smulis har inte förstått att allt som finns inte är hennes.

Nu ligger jag och degar i sängen. Mormor, syrran o mamma spelar kort men den här lilla bakisgrodan vill hellre ligga under täcket och vila hela dagen.

ikväll är det galapremiär med premiärfest! en hejdundrans fest ska de bli. DE kan jag hoppa upp och sätta mig på.


over and peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback