Miljövänlig med nya skor

Jag slog ett stort slag för miljön igår och köpte ekologisk mjölk samt en ekologisk plastpåse som konsum nu börjat med. Hur ekologiskt plast egentlgen är, ifrågasatte Ems när jag kom hem och hon tycker att papperskassar är bättre. Dock måste jag ju påstå att bättre med en ekologiskplastkassa än en vanlig. Ett extra plus för att den ekologiska är så där härligt len och mjuk på något sätt....


I also went bananaz on shoes. Tokmånga nya skor har inhandlats och jag offrade helgens utgång för att slippa v'älja bort något par. Så jag och mina 5 par skor ska sitta hemma och titta på Let's dance och melodifestivalen denna helgen. Rock'n'roll lifestyle ;)

Idag fick jag ett roligt litet brev på posten. Ett presentkort på Synsam för 500kr. Inte illa de. Men nu är det ju så att mitt huvud inte är glasögonbeprytt så först kände jag inget glädjerus tingla till inom mig. Sen insåg jag att jag kan köpa solglasögon, då blev ja genast glad. Tack Studentmässan för att jag fick äta massa gratis godis, gratis pennor och småprylar och tävla på massa ställen och få ett par nya solglasögon. Tack!

Nu ska jag inleda fredagskvällen med en powernap...best thing ever

over and out peace and love


Kommentarer
Postat av: Jojje - Jag själv

självklart åt jag inga gratis pennor som mitt syftningsfel antyder.... de hade ju varit skumt

2008-02-22 @ 15:52:42
Postat av: Dennis

Hej!
Hoppas allt är bra med dig...
Ville bara göra lite sån där elak reklam och säga att min blogg ligger uppe igen för nya upptåg!
Ha're fint!
/Dennis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback