jag vill inte klaga men....

jag blir lite bitter ibland. Just vid sådana här tillfällen när jag har en hemmakväll och spenderar på tok för mkt tid med mina tankar. Jag vet inte varför jag sitter och är bitter just nu men det är jag.
Kanske är det för att min kropp gör ont, min lever håller på att förtvina bort, min hjärna är bara en blurr av massa fylleminnen, jag inte hinner varva ner och tar på mig alldeles för mycket att göra.
Eller så beror de på att jag inte sovit ordentligt på två veckor snart.
Eller för att Kåren sög både i fredags (på grund av brandlarmet annars var det en toppenkväll) och i Lördags (då ahde de gärna fått gå igång ett brandlarm för att rädda mig från tråkkvällen).
Eller  för att jag imorse efter få timmars sömn i Catrins ljuva säng blev väcket 07.14 av jobbet som var i akut personalbrist och ville att jag skulle släpa dit mitt bakfulla arsle så fort som möjligt. Självklart gjorde jag det, jag vill faktsikt inte lämna mina kollergor i sticket och jag och mitt bakfulla arsle var återställt efter flera liter kaffe och vatten. Tack gode gud att vi har kaffemaskin, det behövs dagar som denna.
Eller så är jag så sur för att jag har gått en hel dag och irriterat mig på småbarnsföräldrar. Ja de e sant och jag står för det -ni är förbannat irriterande. Hela världen kretsar faktiskt inte kring er och era snoriga blöjungar. Och det ligger inte i mitt intresse överhuvudtaget att sätta era snorungars önskan i första hand. Det roar mig inte ett dugg att småbarnsföräldrar parkerar sina gigantiska vagnar precis överallt så att resten av folket måste klättra upp på väggarna för att ta sig fram. Och nej! Det är inte okej att slänga fram tutten och amma varsomhelst jag skiiiter i om det är det absolut naturligaste som finns, det är inte ett dugg naturligt för mig att tuttar fläks fram till höger o vänster. Missförstå mig rätt klart att man ska amma sina barn, men nu är jag bitter och skiiter i det. Anna jag vet att du kommer börja bråka med mig om detta nu, men de kan vi ta när du flyttat upp.

over and out suckers!!

Nu kom FisFia och min bitterhet försvann direkt, nu får ni amma vart fan ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Suzer

Jag håller med dig SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!

2007-09-10 @ 09:00:11
Postat av: Fredrik

Så jävla roligt å läsa dina inlägg :D Håller också med dig i det du skriver. Bara för att barn är barn behöver man inte älska dem. Man får faktiskt hata barn.

2007-09-11 @ 00:30:30
Postat av: din ems

hahaha, vad vore mina dagar utan dina tankar?! fruktansvärt tråkiga misstänker jag :) förresten så saknar jag "dagens ris" och "dagens ros"... bättring på de tack :D

2007-09-14 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback