beroende

alla har vi beroende. inte kunna säga stopp, inte känna några gränser. Mycket kan man falla dit på, men lättast att falla dit på är...skorna...

Catrin sa något väldigt vettigt idag och det var "det bästa jag vet är att shoppa och sova" helt sant! Och Anna sa "nä, nu måste jag sätta upp ett köpstopp på skor! ...i minst en vecka..." good luck!

Mycket festande har det varit de senaste dagarna, fest kan man med bli beroende av. Onsdag- Strömpis, Torsdag-Conventum, Fredag-Kåren, Lördag- 30-års fest, Söndag-filmkväll.

Imorgon ska jag joina brudarna och bröja träna rugby. Håller tummarna för att jag överlever och kommer hem med alla kroppsdelar hela.


Nu ska jag fortsätts rensa ut garderoben.

peace out suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback