världens bästa påhitt

Hej, det är mycket nu!

"Det löser sig" = världens bästa motto, för det löser sig alltid. Tillsammans med "Det som inte dödar dig stärker dig"

Manusuppläsning idag, asbra! Jävlar vilka genier det är som skrivit manus (jepps, jag hyllar mig själv bland annat)

Möte me Dansgruppen - asbra! kommer bli en gryyym grupp! Peppad!

Deadline för Kuling idag! - asbra! Saknar massa texter och bilder, men hey! De löser sig!! Kommer bli sjuktbra nummer!

Upptaktshelg imorgon - asbra! kommer bli sååå skoj, jag är helt pirrigt glad, men kom just på att jag glömt packa! haha, men de löser sig!!

Mamma, Mormor, Maggis, Ninis, Emsan och Prince på måndag - Asbra! My moma and granma' mina hjältar! HAr inte hunnit städa än! meeeen.....det löser sig!

Emsan flyttar upp - Asbra! Min sötlök, mysbulle, godisnapp och king kong ska komma och bo hos systrarna C. Wiiie!

Halloween på fredag 2/11! - Asbra! äntligen utklädnad och massa festande

Resa till Linköping 3/11, se spexpremiär och gå på fest! - ASbra! sjuktbra peppning att få se deras produktion. Ser framemot inspiration och tävlingspepp ;)



Massa bra personer i min omgivning! - asbra, som kloka Catrin en gång sade "ibland måste man granska sina vänner och se vilka som lyfter en och vilka som sänker en" Just nu kan jag säga att ni alla lyfter mig!

Tyvärr har jag ingen rolig, sarastiskt, bitter, underhållande historia till er denna gången! Men det löser sig, för mina dagar är ofast inte den andre lik.


That's all folks!

är det konstigt att jag är glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback