jodåsåattee

Helt enligt traditionerna så bloggar jag lite när jag har fullt upp med hemtentan.

Fortsättningen på Johannas-bravader blir, hur jag överlevde halloween.

Jag älskar ju att klä ut mig så jag satsade fullt ut på kostymen. halloween

Halva djävul och halva ängel för er som ser som kossor.

Min plan var att dricka varannan vatten för att gå fullt ut med min schizofreni. Men någonstans under kvällen tog djävulsidan över (som alltid när alkohol förtärs) och jag beställde istället in dubbelt.

Kvällen började med en förfest här hemma
.



kvällen var fantastiskt skoj, men jag tyckte det var jobbigt att inte känna igen alla hehe. Jag lyckades även ramla (ovanligt att jag gör de) och slå mitt knä.

image307




Andra dagen av helgonahelgen spenderades på spexpremiär i Linköping. Sliten och bakis, men skoj att de någon annans uppsättning.

Speciella helger som denna präglas även av massa tänk. När alla andra högtider tar bort och sköljer över allt så uppmanar denna till tvärtom. Att minnas, tänka, inte glömma. Jobbigt men hanterbart.




                                                                                    .....I didn't have the strength to carry you, vila i frid


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahaha!! så jävla bra dräkt!!

2007-11-07 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback