dårhus

jag bor i ett dårhus. Jag tycker om det. Dårar förgyller världen.

Emilie sitter på golvet och tränar småhundarna till att bli kamphundar. De ville inte. så nu sitter hon och har långa monologer till hundarna som tittar förvånat på henne.

Smulan bet sönder min datasladd innan idag, sen gav hon sig på syrrans mobilladdare. Så två nya sladdar ska inhandlas imorgon.


Chilly dog i tisdags kväll. Min söta lilla kanin.


Hinner inte skriva mer för efterlys har börjat och laxsalladen ska ätas!

over and out suckers


Kommentarer
Postat av: Frida

Har Chilly dött?? Näääääe..... :(
Hur långt har du kommit med uppsatsen?

Postat av: Ex-sambon Lina

Nä nu gråter jag... Chillevippen!! Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Tusse-liten! Pöss

2007-12-03 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback