Men jävla skit SJ

jävla skit Sj får ta och sätta in extra tåg innan jag får tuppjuck. Det finns inte en endaste jävla plats kvar på ett endast jävla skittåg så jag kan komma hem till midsommar när jag ska ha min semester hemma.
Först idag blev jag superglad för att ems och jag kom på att jag kunde åka med dom hem och vara hemma över helgen den 1-4 typ. Mamma gick nästan med på att betala min biljett upp hit igen men då kom jag på att jag bokat in dumma jobbtider den helgen och att vi har oscarsgala med spexet på lördagen. (den är inte dum den tycker jag om, men jag hade tyckt om att vara hemma med faktiskt). Nu är jag arg och allt är analatrappsdumma sj's fel. Och då tänkte jag boka min biljett hem för midsommar så jag kunde glädjas lite åt det...men näää dååååå...

Håller på att måla en tavla till sötmormor, men inte ens det går bra. Det är också Sj's dumma fel. Hade det inte varit för att sj funnits så ahde jag kunnat koncentrera mig på att måla fint......


Nu ska jag fortsätta svära, måla och kanske gråta en skvätt lite symboliskt bara för att jag ska tycka riktigt synd om mig själv...


stackars lilla Johanna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback