förfest och The Sounds

Om cirkus 20 min så börjar folket anlända hit till mitt lilla rum och då ska de festas! Efter ett impulsiv beslut igår så ska vi nu ett helt gäng iväg och se på Tha Sounds!

nu har jag panikstädat och tokdiskat eftersom mitt rum igår såg ut som ett ruckel som endast råttor och grottmänniskor hade trivts att bo i (och jag....jag är nog lite råtta o lita grottmänniska tror jag eller bara fruktansvärt slarvig)

och nu som en äkta kvinna så gör jag flera saker samtidigt, inget avancerat dock, utan ajg äter, dricker öl och bloggar. Nä karlar är det något ni klarar av att göra samtidigt?
av någon anlednig tror jag att jag skriver på MSN och trycker därför av ren reflex på enter med jämna mellan rum.
Jag börjar irritera mig själv med det. På tal om att irritera och MSN så irriterar jag mig själv där med. EFtersom jag missbrukar smileys fullständigt. Mellan vartannat ord trycker jag automatiskt in en smiley. Den som användt flest smileys när den dör vinner :) Jag spottar smileys ur mig som om jag vore världens lyckigaste människa, dock försöker jag bara visa att jag är på gott humör och eftersom ingen kan se att jag sitter o ler vid datorn så måste jag visa de :) Emsan har ett helt annat förhållande till smilysarna, hon väljer ganska strategiskt om det ska avra en stor smiley eller en som bara ler. Rätt så bra, då vet man att hennes stora smiley leende är äkta i alla fall. Det är mina med iofs :D

Haha, vilket intressant smiley inlägg :) Efter att jag löst smileyproblemet så ska jag ta på mig att lösa världsfreden också.

Meeen summan av kardemumman är att ikväll blir det drag och ös med massa underbara människor och jag ska skratta som den gladaste smileyn hela kvällen :D
om jag varit en smiley hade jag velat se ut så här :D

Kommentarer
Postat av: din ems

om du hade varit en smiley så hade du varit i början och slutet av alla mina msn meddelanden! :D
ooh, smesh frågade efter din msn innan... hoppas att de inte gör något att jag gav den till han.
PUUSSSS

2007-05-11 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback