ajsing bajsing lilla katt du får ont i magen...

ajsing bajsing lilla Johanna du får ont i huvudet...

varför varför varför...varför i helskotta kan jag inte vara mer organiserad? Nu sitter jag här igen, som så många gånger förr, dagen innan allt ska vara klart. Jag kan ju se det från den ljusa sidan, jag har bara två böcker kvar att läsa och en A4-sida vars om böckerna. Jag har bara några bilder kvar att göra till färgproverna. Nu kom jag just på att jag glömt skriva om min fördjupning jag ska göra. Varför tar jag för lätt på allt, jag ser inte allvaret i saker. Tänker bara att allt löser sig. Det brukar lösa sig, allt löser sig till sist, men varför kan det inte lösa sig i tid?

Än en gång så tar jag inte tag i det jag ska för nu ska jag helt medvetet titta på Wallander och inte göra det jag borde. För det löser sig ju alltid. Jag tror att det är nödvändigt att titta på Wallander nu. På så sätt så får jag en dos av hemma och jag kan sitta och titta på den fina Ystadsmiljön. Tänk att man uppskattar det så mycket mer när man inte bor där. Nu saknas bara FiaLottaGammelPotta sen är denna pluggkväll officiellt en myskväll.


Det löser sig!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback