strukturerat liv? Nej tack!

Ja du fröken Christensen, då har du vaknat till från detta fylleslaget också.

Aldrig förr har så många blivit fulla på så lite och skapat så många intriger. Det summerar lördagens festande och söndagens bakfylleångest tror jag nog. Men inte är det slut där. Nästa lördag är det ytterligare en spexfest. och den sista. Intrigerna lär ju hagla som aldrig förr, förra helgen lär ju bara varit en uppvärmning. Efter nästa fest kommer jag nog vara bakis i en vecka. Men sen efter det planerar jag att strukturera upp mitt liv igen, ja inte helt förstås för då hade det ju inte varit mitt liv. Men jag ska komma tillbaka till verkligheten. Den verkligheten där jag har skola och ett jobb att sköta och underbara vänner att ta hand om. Underbara vänner har jag i spexet med, helt galet underbara. Därför vill jag leva kvar i min ostrukturerade spexbubbla för resten av mitt liv, det hade varit underbart. Jag får kanske skånebesök i veckan, men jag vill inte bli för glad över det förrän jag vet om det blir av eller inte. Annars kommer jag bara bli lessen. Men jag hoppas hoppas!

om 37 dagar (ja eller 36 för det är ju en ny dag nu) så ska jag till Emsan i england. Det pirrar i magen när jag tänker på det. När jag vaknar bakfull så saknar jag Emsan, för om jag vaknar bakfull med Emsan så vet jag att jag inte varit ensam om att ha varit kalasfull, spytt, gråtit eller hånglat med allt som rör sig, för min kära vän Emsan är alltid där vid min sida och beter sig lika oexemplariskt på fyllan. Så ni kan ju bara gissa hur en vecka i england med två svenskor kommer vara. och gud vad jag ska krama henne. Jag ska krama henne när hon sitter där o gråter över sitt fultal ;) och krama henne för att hon har hemlängtan till dumma sverige, och krama henne för att hon måste jobba fastän hon är sjuk. ojdå, nu märker jag att jag saknar henne riktigt mycket! Detta får bli ett hyllningsinlägg till min underbara vän Emilie Åsberg! Tack för att du finns och tack för att du är min vän. Tack för att du tar hand om mig i alla situationer, från att förlora någon nära till alla fyllesituationer, kärleksproblem, skoltrötthet och allt annat vi gått igenom sen vi var 6 år :D Jag älskar dig!!




Jag älskar alla bilder exakt lika mycket!! Blir helt sentimental av att titta på alla!!

Kommentarer
Postat av: din ems

här sitter jag och gråter och tänker på dej... :) men det är bra gråt :) älskar dej av hela mitt hjärta min lilla mysloppa! :D

2007-03-13 @ 13:15:40
Postat av: Ex-sambon Lina

Haha, vad paff jag blev! Där på 80-talsfotot är ju (förutom två sjukt snygga bejbs) även mitt gamla rum på 32:an! Remainising the good ol' days... Kärlek!

2007-03-14 @ 23:33:53
Postat av: Ex-sambon Lina

Haha, vad paff jag blev! Där på 80-talsfotot finns ju (förutom två sjukt snygga bejbs) mitt gamla rum på 32:an! Remainisin' the good ol' days... Kärlek!

2007-03-14 @ 23:35:33
Postat av: Ex-sambon Lina

Oj det blev visst två.. Jaja, lagom är INTE bäst!

2007-03-14 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback