lyckopiller?

Om det är så att någon var här imorse och stoppade lyckopiller i mitt vatten så vill jag bara tacka den personen och jag ber dig  att komma hit och forsätta gör det.

Kanske är det solens stålar som ger mig detta lyckorus. Jag vet inte vad det är men det spritter i hela kroppen, jag känner mig kär, kär i allt och alla. Gick i långhuset innan och tittade kärleksfullt på alla jag mötte och tänkte 'jag är kär i dig, i dig och i dig, och dig med, hej hej jag är kär i dig med, oooh du var ju söt dig är jag jättekär i' när jag skuttade fram där som ett mandolin-mongo utan mandolin så kändes allt underbart. I bibblan blev jag kär i den tråkiga boken jag satt och läste 'oooh vilka fina små bokstäver och vilka fina ord ni duktiga små bokstäver bildar, duuuuuktiga bokstäver' 'titta vilken fin bild, heeej fina bilden, vad fin du är' ungefär så har mina tankar varit hela dagen. Och bääättre blev det! Jag o Jullan begav oss till Kåren med våra största leenden och förväntingarna på topp, vi skulle boka dag för vår födelsedagsfest. Men så fick vi reda på att den dagen vi villa ha redan var bokad. Trots lessna ögon och våra söta uppgivna ansikten så vägrade Glenn avboka det som redan var inbokat för att boka in oss istället. Man kan inte få som man vill alltid, attans. Men då blev det hela plötsligt ännu bättre, vi fick som vi ville med ett annat datum. Det var lite motvilligt från Kårens sida eftersom vi ville boka dagen innan festivalborg som Kåren ska hålla i 2-dagar. Men ibland så får man som man vill, jippie. Så nu är det alltså födelsedagsfest på Kåren den 28/4 för mig och Jullan. Då är ju frågan vem är välkommen, jo alla så känn dig inbjuden. (okej rättelse om du som läser nu är någon som jag aldrig pratat med och inte känner så är du alltså INTE välkommen, såvida du inte gör ett ryck och lär känna mig innan den 28:e då finns chansen). Jag kommer tjata massa mer om denna festen, men jag kan dra snabbt: baren kommer vara öppen under kvällen alltså är det inte medtagande av egen alkohol som gäller utan det köps på plats helt enkelt), det är slutet sällskap vilket innebär att jag i alla falla borde känna igen gästerna som är där, så som sagt lär känna mig eller Jullan innan dess så är du välkommen ;). Charmen med att ha det  på Kåren är ju att alla jag känner kan komma, jag o Jullan slipper välja ut personer att bjuda så alla kan komma o alla blir glada!!

Nu ska jag snart bege mig till jobbet!

Förresten om ngn har nån dj.utrustning så säg till. Vi behöver det, annars måste vi hyra kårens och det är vi för snåla för :D

Puuuss och kääärlek!


Kommentarer
Postat av: Asa

Hej min lilla sockertopp!! :) har kommer en fet puss anda fran australien...jag haller mig uppdaterad om vad som hander i ditt liv nar jag laser din blogg...heeh tur att du har den,,, :)

jag saknar dig massor gumman!! sa jakla trakigt att jag inte kan vara med pa din och jullans fest det hade varit apskoj men jag tanker festa hart har i oz i din ara pa din fodelsedag... oh yeah baby!!!
massa pussar och kramar!!

2007-03-22 @ 03:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback