Karmakontot

Jag gör det flera gånger om dan, jag menar väl väl
jag menar väl bra, vad jag menar är, jag menade vad
Om gud sitter däruppe med nån sorts polygraf
Gör jag vågor på hans papper som en storm i ett glas
Gör man något är det klart det kommer tillbaks
Man får lov att känna hettan av ånger och kval
När karmakontot är övertrasserat, det e komplicerat
Men jag vet att jag kommer serveras min del av det hela
Dom säger ärlighet varar längst
Jag önskar att det alltid kunde va så enkelt
Men jag är en jävel på att trassla till
Jag erkänner det nu men det är knappt jag vill

Ingen kan ljuga som vi eller vad tror ni
Jag tycker det liknar nån sorts
Sjuk typ av tragikomik o vi ramlar dit
Det sitter på karmakontot
 

                                                                           ............sagt av Timbuktu


Nu ska jag bädda ner mig i min mysiga nybäddade säng i mitt fina nystädade rum och läsa min nya braiga cosmopolitan och lyssna på massa bra låtar. Bland annat Karmakontot med älskade Timbuk. Han slutar aldrig göra bra musik. Lite Veronica Maggio blir det också ikväll, hon har sjukt mysig röst.

Föreställningen gick bra idag, var dock ganska seg och hade en aning huvudvärk under andra akten. Imorgon blir det jobb 16-20.30 och kanske eventuellt ett Lissan besök om hon får tag på sista minuten biljett. Hoppas hoppas! Men dagen ska inledas med en sovmorgon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

att inleda dagar med sovmorgon är aldrig fel ;)

2007-03-15 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback