Ja kärleken är sann till den gul å röá flaggan

...och som ni alla vet så är skåneland vaggan för snapphanerebeller som går framåt när det gäller!!

oh jäääs, lite patriotisk skånemusik är det som gäller nu när jag sitter och ölar med mig själv! Snart ska jag upp o öla me Fia o Oscar. Sen smäller det. Då 'är det gigantiskt megafest at Pj's! och lägenheterna runt om :D Ooom det är fest eller?
 
Jag är på sjukt mycket partyhumör och haltar. Jag kommer bli en intressant syn ikväll, vinglandet blir tre gånger värre eftersom jag inte kan trampa ner hälen på min högra fot. Men alkoholen har en bedövande effekt så ikväll är jag Travolta på dansgovlet igen!! ;)

Shit, det kommer bli galet ikväll, just nu så överbombaderas msn med peppnings och laddnings hälsingar från och till alla som möts upp om ca en timme. Detta kan inte bli en tråkig kväll, eller jo, jag kan bli full o glömma, men även om jag glömmer så kommer jag ha kul. Det vet jag, alla som jag vet som kommer är så jväla bra partymänniskor, bland mina favoriter! Ojoj, nu börjar ölen tala här, börjar känna mig lite kärleksfull. Dags att gå upp o hångla me mina homies, Fia den udda och Oscar med damp, min roll är att jag aldrig kan hålla käften. Same as always :D Jag har älskat att prata sen den dagen ajg lärde mig det, och det kommer jag fortsätta med så länge jag har förmågan att prata. Tur att mina underbara vänner älskar att lyssna på mig, jag vet att du gör Ems :D du är nog den enda i hela mitt liv som aldrig klagat på mitt pratande eller bett mig vara tyst! Soom jag ska snacka hål i huvudet på dig om ca 26 dagar!!  Jag ska prata så orden rinner ur öronen på dig, jag ska berätta aaaaallt som hänt sen den 14 jan (det var väl då du åkte) ooo jag har så mkt att berätta redan nu. Ska skriva en kom.ihåglista. Det lär ju hända saker ikväll som är värda att berätta också!



Fyllehångel på er alla!

/ Snacke-mostern!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej!

Och där var ju DU också. :)
Nej, inget spex-SM för mig, borta den helgen. Men du kan ju ana att jag är sugen när jag hör vad som händer och fötter. Länkar till dig nu dårå. Kramen.

Postat av: din ems

jag lääääängtar!!! :-D

2007-03-25 @ 20:24:41
Postat av: Ex-sambon Lina

Och här är en till som aldrig skulle palla dig utan allt ditt tjôt (uttalat på den breeedast götebosska vettu)! Kärlek!

2007-03-28 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback