Du försvann som en vind..

... tårar föll från min kind...


Lisen kom, hon såg och hon segrade. typ. Eller ja nu yrar jag mest enmassa.

Igår fick jag underbart skånebesök. Tänka sig att Lissan o Tonia körde heeela vägen från Y-town till Öret för att titta på mig när jag spexar mig på scen. Jag blir rörd av att tänka på det.

Gårdagen inleddes dock inte så gjutet då jag spenderade timmarna mellan 06.30 och 09.30 kräkandes på toaletten, men jag är inte den som är den, mina glas är aldrig halvtomma,  så jag tog mig i kragen och tänkte: Med en sån här kass start på dagen så kan det bara bli bättre. Och bättre blev det, med tom magsäck begav jag mig mot mitt kära hem aulan för att ta på mig mina illaluktande kläder och umgås med mina lika illaluktande vänner och sätta ihop en sjuhelsikesshow så mina långväga gäster skulle känna att det var värt besväret. Sån tur är så tyckte dem det :)

Det var så mysigt att somna på kvällen med människor runtomkring mig som jag känner mig så trygg med och jag sov som ett litet barn hela natten. Vi hade somnat så konstigt vi någonsin kunde, ingen hade hunnit byta om och vi sov hux om flux ovan på den bäddade sängen utan täcke, med lampan igång och teven på. Men gott sov jag, ja jävlar vad bra jag sov. På morgonen väcktes jag av Lis o Tonia och det var dags för dem att åka hem. EFter att de hade åkt så somnade jag, när jag sen vaknade ett tag senare så var allt så tyst, tomt och ensamt. Inte alls kul. Men Lisen har lovat att hon kommer och hälsar på mig snart igen och det ser jag mycket framemot, då ska vi hinna spendera mer tid tillsammans och hitta på massa jävelskap i Örebro.

Idag var den näst sista föreställningen av I Churchills hemliga tjänst - eller man krigar bara två gånger.
Efter föreställningen begav vi oss till Mitt andra hem och drack öl och snacka skit. Mycket trevligt var det.

Imorgon blir det fest med gråtkalas och jag tänker gråta hundragånger mer än vad jag gjorde i lördags, och ja, det är möjligt :) och sen ska jag vakna upp med världens kanonbaksmälla och mysa med farbror Bakfylleångest hela söndagen precis som det ska vara. Sådeså.
♥   Tack för att ni kom, det betyder väldigt mycket för mig! ♥



Kommentarer
Postat av: Lis

Hej gumms! Vad kul att du tyckte om att vi kom :) men ojojojoj vad gammal bild du hade på oss :( hehe... lovar att när jag kommer igen ska du få ta massor med nya bilder på dej o mej :) hoppas allt gick bra igår!! pussssss

2007-03-18 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback