Det är över nu..

..men jag kommer ihåg alla stunder med dig...mitt kära spex

Avslutningsfesten blev inget fylleslag för min del, det är jag otroligt glad över. Nu kommer jag ihåg varje minut (ja nästan) av den sista festkvällen med Churchill-gänget. Det var en riktigt rolig kväll, ibörjan av kvällen mådde jag inte toppen och tog då beslutet att inte inta några större mängder alkohol och hämtade därför mest vatten i baren. Kvällen fylldes av gyckel både begåvat och obegåvat, det obegåvade stod jag och Fia för. Aldrig förr ha så få sjungit så mycket fel. Efter middagen var det massa dans i ett rum och gitarrspelande med allsång i ett annat rum. Jag kunde inte bli lessen under kvällen eller känna mig så sorgsen för jag vet att nästa helg så börjar SM-produktionen och då kommer vi träffas igen. Ska lägga upp några bilder så fort jag listat ut varför min mobil och min dator inte samarbetar längre! Kvällen avslutades med silverpjätt, beträdande av varandra på golvet och BBC-trummande på Fridas bröst. Det är vad man kan kalla en helkväll :D eller helmorgon för klockan var 08.00 när jag somnade hemma i min säng. Innan dess stod vi ett tappert gäng och väntade 20 min på bussen i snö (!?!) och hård blåst. Humorn stiger till en helt annan nivå när man är übertrött och halvt ihjälfrusen, men kul var det!!

Dagen började ganska sent idag, jag passade på att ta en oförskämt lång sovmorgon. När jag väl kom upp ur sängen så bestämde jag mig för att det var dags att städa och just därför så smet jag snabbt som attan här i från upp till Fia o Oscar så jag skulle slippa tjata mer på mig själv om städandet. Jag lyckades få med mig Fia och Oscar till nya Hemköp för lite matinhandling. Hemköp är numera min favoritaffär och jag ska bara handla där, för det fanns dom roligaste kundkorgarna på hjul där som jag någonsin sett. Det var som att gå ut med hunden, eller gå med barnvagn. Det beror på hur man rullade korgen och vilket humör man kände sig på. Inte för att jag brukar känna mig på humör för något av alternativen men det är ju alltid kul att låtsas. Som tack för att madame cochon och von schnitt följt med mig så lagade jag middag till dem ikväll. Sallad till förrätt och spagetti med köttfärssås och ingen köttfärssås som helst utan 'Mamma Sannes köttfärssås med en tvist' blev det. Efter maten kom Catrin, Sid och Jullan hit  till oss och vi skulle ha tittat på film, men som vanligt när vi planerar att se film så pratar vi hela kvällen sen blir klockan för mycket och vi orkar inte titta på någon film. Men det är himlans trevligt det med, bi har ju en del snackande att ta igen!!

Nu har jag spenderat resterande tid av kvällen till att måla en tavla och nu väntar jag på att försa lagret ska torka så jag kan fortsätta. Jag skulle även vilja tillägga att i 20 min har det nu varit EXAKT en månad kvar till min födelsedag! wiiiiee!! JAg lovar det blir stort gille!

Nu ska picasso måla vidare!

Puss och pjätt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill bara upplysa om att dom har likadana korgar på Ica men bara några få så alla brukar vara upptagna. Kram och pjätt

2007-03-20 @ 12:33:46
Postat av: Ylva

Pling på Matilda :) Iaf Ica på Krämaren. Första gången jag såg dom, på Kvantum i Blge med mamma i somras, bröt jag ihop totalt av att dom var så roliga och skrattade så jag inte kunde hjälpa til och handla.. Lättroad tror jag det kallas :)

Tusen tack för senast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback