ystad via hultsfred

Återigen så blir det ystad vi hultsfred när jag ska ta mig hem för första gången i år! Ser framemot att åka dit som satan, jag fick guldtider att jobba där så jag missar inget av de jag ville se! Så strålande, kunde verkligen inte fått bättre tider! Plus att dagen efter jag fick jobbet så togs annonsen bort från sidan så återigen vann jag på att ha dåligt tålamod och att allt måste ske nu nu nu och så impulsivt som möjligt! Nöjd! Det skadar ju inte heller sommarekonomin genom att min lön består av inträde och mat! Nöjdast!


Idag var jag dock inte lika nöjd, FiaLottaGammelPotta har åkt hem till hbg och lämnat mig här :(

Ännu mindre nöjd var jag av att stressa till jobbet endast för att upptäcka att jag var där en timme för tidigt, då är man bannemig bra på att stressa! Men lyckligvis slutade det lyckligt med att jag fick hoppa in en timme tidigare. Oooh satan i gatan vad där var folk, hela Örebro var där inne tror jag. Ja Herreminge! Affärerna hade öppet till 22 idag vilket innebar att jag tog min sista gäst 23.05 fast jag slutade 23.00. Solen skojade till det lite med oss och kastade in en envist varm och stark solstråle som jag svär riktades rakt i mitt huvud var jag än gick och som back up hade solen en icke existerande vind som blåste så lite som möjligt just där var. Vilket har resulterat att jag nu sitter här hemma o stinker svett, mmmm fresh, jag vet :D



I veckan som varit så har jag jobbat massa(mån, tis) och sovit massa på dagarna (alla dagar) och varit me några från jobbet o druckit öl (tis), haft manusmöte här hemma(ons) och sen var det idag och då vet ni vad som hänt (tors ;) )

Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt så jag kan spendera morgonen i solen sen jobbar jag 12-16, sen är det manusmöte hos Fredrik, sen jobbar jag igen 20-03.

Nu ska jag duscha kallt och sen krypa ner under varma täcket!

Förresten så köpte jag en scarfs idag, en laxrosa. För alla klär ju laxrosa som Kristian Tyrann engång sade!





Puss på er simpor och grodfötter!



Till er som tänkte åka till skåne i sommar! Ni måste fylla i ert visum först! :D Syns inte så bra dock...

image255

Kommentarer
Postat av: Jojje, alltså jag själv

förbaskade visumet gick inte att ladda upp, alltså tar jag det en annan dag...den som väntar på ngt gott!

Postat av: Jag själv igen! (nä jag har inget liv)

kul att just blev misstänkt för att spamma på min egen blogg... höga tankar bloggsidan har om mig! blä nu ska jag sova!

2007-06-08 @ 00:21:29
Postat av: Dennis

OTROLIGT roligt visum! Kan det finnas nåt för Närke oxå, månne...? :)
Kram!

2007-06-09 @ 07:32:29
URL: http://kungensbror.blogg.se
Postat av: Pionhed

Ålahue! Hahahaha...rrrroligt!
Mer driva-med-skåne-humor, det är banne mig den bästa humorn! =)
Glad sommar förresten!

2007-06-15 @ 13:38:27
URL: http://pionhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback