Hultan

Nu ropade just min syrra att det ä'r dags att gå. Jag sitter i hultsfred o har överlevt festivalen. Ganska sliten var jag så jag sov till 17.15 idag.

Lagom.


Nu hinner jag inte berätta om allt som har hänt på festivalen, men de har avrit massa skoj i alla fall. Jag har ont i halsen och är hungrig som en gnu, så nu ska vi snart vi käka pizza och ostbågar. Mumsfilibabba.


Det verkar inte som vi har gått än, syrran stressar mig i onödan. För alla er som vill se fina videoklipp från festivalen kan gå in på lunarstorm (erkänn alla, jag vet att ni har en) Min syster o två till h ar i alla fall filmat för lunar under festivalen som ska vara länkat från startsidan.


Vädret kunde varit bättre under festivalen, regn är ingen höjdare när tält är det enda skyddet. Nykterhetstatusen har varit relativt lugn, alkohol har förtärts dock ej i överdrivna mängder.


Nu ska det dock förtäras pizza i överdrivna mängder.


Chipp o hajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback