partytime

tack lisette, värmer med dina ord! Älskar dig till tusen!


Fulrulle idag, nu är jag trött som en get. Bestämde mig ett kort tag för att inte gå ut ikväll, men sen mötte jag Fia o Madde efter jobbet och då blev det raka vägen till bolaget. Nu e jag på superparty humör, ska slå på stort och ha klänning på mig idag.

Hinner egentligen inte sitta här o skriva, men jag skriver under tiden jag lyssnar på lite partylåtar så jag kommer i helt rätt stämning. Klocken är ju iofs bara 1800 men vi ska satsa på att komma till kåren tidigt idag.

Imorron måste jag tyvärr gå upp tidigt, 09.00. usch usch. för 14.00 börjar vår provföreställning, då kommer det massa tyckare som ska tycka massa om uppsättningen och säger vad vi ska ändra på och sånt. då måste man ju vara en aning representabel på scen. Annars kommer dem skrika "ta väck henne från scenen omedelbart" och det hade ju varit en aning sorgligt.

JAg har ju faktiskt två repliker t.o.m så utan mig tror jag inte att föreställningen kommer fungera. Mina repliken är ju faktiskt väldigt avgörande för handlingen....hrrmm :D haha



Nu kommer snart Fia ner och då måste jag har börjat göra iordning mig!



Puss!


Kommentarer
Postat av: fia

haha...lite synd att vi hoppade över en av två av dina repliker bara..attans!!men prov föreställningen gick bra ju!grejt!Dessutom så gjorde vi oss sååå bra som de fulla danska partyprinsarna!Vi ägde stället!Fina danska sånger med mycket innehållsberikade texter å kläm på prinsessan madeleine!haha!kalas!!

2007-01-28 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback