I'm back

Nytt år, nya skandaler.

Inga skandaler än dock, men sen har det ju bara gått 12 dagar av 365 möjliga så än är det inte kört.

Detta året och präglats av otroligt mycket dans och det kommer nog fortsätta så.

Först: Trettonhelgen firades med älsklings-Sannas födelsedag och utgång på Valla. Valla är fortfarande otroligt sunkigt och med så mycket white trash så man får feber, men trots detta har det sina ljusa stunder. Tror detta beror på alla sena kvällar jag spenderat där i min ungdoms dagar. Bäst av allt var att Perikles stod på scen. Härligt att gå ut med töserna, även om jag försökte prostituera vissa, hö hö.

Det var alldeles förbaskat tragiskt att säga hejdå till mamma och emilie på stationen i malmö. Jag ville verkligen gråta, men jag somnade istället. Passade på att snarka för hela tåget. Gooood girl.

När jag kom upp till Örebro mådde jag verkligen skit. Jag ville bara hem. Jag kände verkligen för att ge upp, boka ett tåg hem, lägga mig i min säng i Ystá dra täcket överhuvudet och aldrig mer gå ut från mitt rum. Men se de gick inte. Jag fick ta mig i kragen och ta-dam är allt bättre igen. Måste ha något att göra hela tiden, eller sova. Kan inte bara sitta och tänka. Då vill jag bort, hem. Jag kan verkligen inte plugga. Det går bara inte. Det kryper i hela kroppen på mig när jag försöker koncentrera mig. Tentan är på lördag kl 8. Men jag ska gå dit och skriva och känna av hur tentan är, sen satsar jag stenhårt på omtentan. Kommer ha så mycket mer tid att plugga till den.

Åter till dansen. Vi har kommit igång ordentligt med dansen på spexet nu, så förbaskat roligt. Har fått schema från rytmik och danskursen med och det blir tisdagar och torsdagar. 8 ggr rytmik och 5ggr dans (10 gånger egentligen, torskväll och fredagar men gångerna hänger ihop och kallas däröfr för ett tillfälle)
I vecka 12 börjar bilden. längtar.

Känner mig super high-tech idag, har fått min första Mp3-spelare ever. Ja om man inte räknar mobilen men det gör jag inte för jag har gjort av med mina hörlurar till den. laddade precis över musik på den så nu ska jag krypa ner i sängen med min kära vän mp3-spelaren och min mindre gode vän sociologi-boken coh lär slockna inom 3 sek. Min kropp är supertrött för dagen börjades med en timme step up och avslutades med två timmar dans. Tror träningsvärken kommer sitta gött imorgon.

Imorgon blir en så otrolig tråkdag. SKa bara plugga, hela förbaskade dagen. Men om en månad och ca 15 dagar kommer Mamma, Mormor, Anna och Sanna och hälsar på, och det kan jag pigga upp mig med.Längtar så.

Nu börjar min mp3-spelare bli otålig, den har så många fina låtar att spela upp för mig. Förresten måste jag döpa den lilla mojängen. Några förslag??
 Kitty heter min dator och min bil heter Rolle och kaninen heter Chilly så inget av de namnen fungerar.


Weeell that's all folks!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: fia

Den kan ju heta fia kanske?det tycker ja e ett bra namn=0!!!Inte deppa..passar inte in på dej...tänk så här istället..njut av att du har världens bästa huspolare två trappor upp som gärna kommer å hälsar på och som du gärna får hälsa på!Vi kommer ha en megabega skoj halvår att se fram emot...spex,fest å hela fadderuttan!kram på dej

2007-01-12 @ 00:34:37
Postat av: Ex-sambon Lina

Vad sägs om ALF?? Du vet, som rymd-alf på teve... Pöss min lilla kanelbulle!! Ses snart...?

2007-01-14 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback