Alf it is!

Efter ett strålande namnförslag från Lina är det nu bestämt, min mp3-spelare ska heta Alf!! Att jag inte såg från början att det var en Alf!!


Tidigare har jag klagat på att Linda Rosing skulle ge sig på en musikkarriär, eller nä förlåt Bionda menade jag. Smart drag Linda, att byta namn, nu kan det ju faktiskt vara så att där är någon som råkar höra låten innan de upptäcker att Linda Rosing är katastrofen bakom låten. Och vem vet, då kanske den kommer spelas på radion en och en halv gång. Och det är nog en och en halv gång mer än vad folkhälsoinstitutet rekommenderar. Innan nästa succésingel släpps från "Bionda" kanske hon ska göra ett besök på en närliggande mellanstadieskola och ta några engelskalektioner.
Nä du Linda, skicka över micken till Fadde, för jag tror nog banne mig att han hade gjort låten bättre!



Och nu när jag fått gnälla av mig lite så blir det en uppdatering från helgen.

Fredagen fylldes av försök till tentaplugg och premiären av Let's Dance, eftersom jag inte såg något avsnitt från förra säsongen så blev jag glatt överraskad över hur underhållande det programmet är. Favoriterna är Birgitte Söndergaard och Lasse Brandeby. Men vet ni vem jag helst av allt hade velat se med i Let's Dance, Sverker Olofsson, det heter han va? Han som är programledare för Plus på svt. Han hade nog behövt att få svänga på sina lurviga lite, istället för att bara stå och fråga sig själv "ska det va´ så här?" och slänga saker i spotunnan hela dagarna. Kan se honom framför mig i scenariet där han får en 2:a på poängoinnemojängen de håller upp och frågar argt "Ska det và så här?" och rycker pinnen ur näven på den där dommaren med brytning och kastar pinnen i en närliggande soptunna.

Men tyvärr lär jag väl inte hinna se fler program den här säsongen heller eftersom teven inte prioriteras just nu, förutom när jag har jättemycket att plugga, då kommer teven alltid i första hand :)

I går var det utgång först hamnade vi på Babar (namnet är irriterande likt Barabar som ligger i Ystad och jag blandar ihop namnen hela tiden) efter några vingelrundor , och ja, jag var betydligt fullare än vad ajg trodde att jag var, så skulle Catrin och Julia hem. Och just nu precis kom jag på att jag skulle ju ringa Julia när jag kom hem, sorry, det glömde jag visst. Jag kände att partyribban låg högt och kunde därför inte kasta in handduken riktigt så tidigt, så jag tog vingelvägen till Klaras där jag mötte Johan från klassen. OCh efter Klaras svek jag McDonalds och gick på Burger King med Pj samt Erik o Julia (tror jag de hette om jag inte minns helt fel) de skulle i alla fall åka iväg till Australien. Kanske du träffar på dem där Åsa.

Idag lämnar Emsan sverige för ett år framöver! och lytham st. Annes i England blir hennes nya bostadsort. Håller tummarna för att familjen är trevlig och att hon kommer trivas hela året!

Var och jobbade en kort sväng idag, 1,5 timme blev det :) inga gäster = inget jobb. Det var väldans skönt att få gå hem, trotts att jag missar lite cash. Så nu ska jag sova en stund och sen blir det städning!


Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hittills har de gatt bra :) fast jag vill ju att du ska va har med...

2007-01-15 @ 13:42:44
Postat av: fia

yoyo..skoj fest ikväll...nu blir de nollning på heltid=)kram

2007-01-16 @ 01:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback