Tattooo

Idag var det dags igen, för fjärde gången intog jag mitt krigarface och slog mig ner hos tatueraren. Med moraliskt stöd från Catrin och Fia så överlevde jag utan problem. Är helnöjd med resultatet men vill att den ska vara färdig läkt nu  på direkten. Den kliar lite och jag vet att det kommer göra ont i natt eftersom den är i nacken.


damn it, jag skulle ha legat i min säng för en halvtimme sen. Min nya plan är att gå och lägga mig tidigt om kvällarna, så jag vaknar tidigare och orkar vara vaken hela dagen.

Imorgon är det inte bara alla hjärtans dag, det är även en plugg, städ och tvättdag som avslutas med en film tillsammans me Sterner. Måste kolla på film mer, vill se film varje kväll helst. Men jag hinner ju aldrig, jag ska sluta vara så engagerad i allt. Ska bara sitta hemma och kolla på film varje kväll...nä usch.. de hade aldrig gått. Men en dag i veckan i alla fall, det borde hinnas med.

Om jag hade slutat haft udda konversationer med systern min så hade jag haft mer tid till att göra vettiga saker! haha men jag tycker om att diskutera våra intelligensbefriade ämnen. Jag tycker att man kan ha karlar i en låda under sängen, men Anna föredrar att ha dem i sängen, så länge de inte kissar i sängen som Ek's katt Hasse har gjort i hennes säng och så länge de har ett jobb att gå till. Det har inte Ek's katt Hasse något heller, jobb alltså. Anna förväntar sig även lite högre hjärnsubstans kring hjärnbarken av sin man än eks katt har. Men jag nöjer mig så länge han inte märker revir, på mig och anna känner en som känner en annan som märkte sitt revir i en tandborsttub engång. Det gör i alla fall inte Ek's katt Hasse. mmm... snart ska systrarna Christensen ordna med världsfreden också.


Nu ska den här systern Christensen dra täcket över huvudet och hoppas på sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback