Men neeeej

nu blir jag väl oxtokig. hehe skrev fel och skrev osttokig först, undrar hur man är då. Jag har i alla fall i mitt lång inlägg gjort ett utlägg om hur fredagskvällen gick från att ha varit en biokväll tilla tt bli en pubkväll som slutade på kåren med avslutades med att polisen knackade på Catrins dörr och ville arrestera Pj. Men det ville dom inte alls insåg polisen när han såg att Pj inte alls var den han letade efter. Polisen var ute efter någon som blivit utpekad för misshandel, men han insåg att farlighetsnivån på mig, C och Pj var snarlik med en smörknivs och bad då om ursäkt och gick. Vi tre var i chocktillstånd från det att polisen bankat så hårt på C's balkongdörr så vi trodde den skulle trilla av till en timme efter det att polisen hade gått.

Priset för kvällens bästa kommentar till polisen går tiiiiill PJ! som utbrister "fy vad förbannad jag blir" han inser snabbt att det inte alls var ordet förbannat hans fulla mun skulle formulera utan att ordet han var ute efter var rädd.

Priset för kvällen Spelling Bee går till en blond förmåga som utbrister i garderobskön "Hallå kan ni backa? B- A- K- A hur jävla svårt ska det vara att förstå" ..tydligen lika svårt som att stava det.

Lördagen var ganksa trist och händelselös. Det som passerat av denna dag har också varit relativt tråkigt, då jag har försökt skriva uppsats men haft fullt upp med att busa med hundarna och försökt lära dem att inte ta varandras leksaker. Jag införde ett färgsystem på leksakerna för att jag skulle veta när det var berättigt att skälla på någon hund som tagit den andras leksak. Jag insåg snabbt att min lilla Smula är en riktig buse som snor de andras leksaker och sen gnäller ihjäl sig och mig när hundarna tar tillbaka dem.

snart är det julkonsert på stortorget, bara vi och hela Örebro som ska dit så de blir nog inte alls trångt.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback