grreeeejt

oj nu har jag raderat flera försök till inlägg. Jag är väldigt negativ känner jag. Detta beror helt på min trötthet. I mina raderade inlägg har jag klagat på personligheter jag inte tycker om, men eftersom detta fick mig att låta bitter och jag inte gillar bittra människor så tog jag bort det ;)

Jag ska försöka undvika att klaga mer nu, jag är ju inte ett dugg bitter egentligen. Måste bara klaga lite: Syrran sitter och fiser i soffan och det luktar inte hallontårta med smultron på direkt.

äsch jag pallar inte skriva mer. Doften av gammal fis som spred sig i rummet raderade den sista hjärnkapaciteten hos mig och jag ger upp.

Anna protesterar galet mycket nu. Hon vill inte att jag skriver om hennes fisar.

Hon har nu tvingat mig att ändra min beskrivning av doften i rummet. Det finns en väldigt rolig version av fisbeskrivningen, men denna får jag tyvärr inte publicera här på bloggen för min syster. Hon hotade med att srkiva en uppdiktad historia med något om könshår och Triangeln i Malmö och mig, redan där kände jag att hon spårade ur fullständigt och jag ändrade därför beskrivningen av hennes fisande till den rumsrena (till skillnad från hennes fis, hehe) versionen.

Hela vårt tramsbråk vi har just nu med varandra får mig att minnas den gången min kära syster loggade in på min msn och skrev "Jag äter bajs" som mitt status. En av oss tyckte det var kul och det var inte jag.

Kvällen citat:

citat 1 "det är lika enerverande som när du dyker upp i toan när det är folk hemma hos oss"
citat 2 "var är din hund jag är rädd att jag sitter på henne"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback