kul, verkligen jätteskoj

fan vad det suger att spy. Första gången jag kräkts på jobbet. Så fruktansvärt irriterande, jag hatar verkligen att spy (förutom på fyllan då det är guld ibland) Just idag när jag skulle jobba asmånga timmar. Jag tänker fan inte spy mer, glöm det. Ska lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet, gråta en skvätt och tycka så förbannat jävla synd om mig själv. Alla som inte tycker synd om mig nu kan springa o gömma sig i skogen. Ja, jag vet att jag är en böleröv och en barnunge men att ligga sjuk helt ensam i ett jävla råttbo hade inte gjort någon glad. Sådeså!

Nu ska jag ringa mamma.

Kommentarer
Postat av: Anna

men bööööla! testa må illa varje dag istället!

2007-08-12 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback