jobb o trött

De senaste dagarna på jobbet har gått strålande. Imorgon ska alla ut o käka lunch tillsammans.

Jag har blivit så med dragen i hela "hjälpa studenterna"-andan att jag du ska ha tre inneboende veckorna framöver. Inte här i lilla lådan på studentgatan utan i den andra stora lgnhtn. Jag lär ju hjärntvätt de små studenterna till att gå med i spexet, skriva för kuling, bli stammis på utställena, prata skånska, skratta åt alla mina skämt, laga mat åt mig och vara med på alla nollningsaktiviteter och så lär jag tjata hål i huvudet på dom med allt jag har att berätta om allt. Nu skakar ni alla på huvudena och tänker stackars stackars nya studenter. hehe

denna veckan har gått snabbt som attans, det börjar dra ihop sig till terminsstart och det kommer bli sjukt mkt att göra både på kansliet och med alla aktiviteter.

Jag måste avsluta med att jag äääääälskar Karen i Will & Grace och Kitty i That 70s show. Så kul så jag dör.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Mitt lilla mongo! Hör av dig: I've got an offer you can't refuse! ;)

2007-08-24 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback