and I was like Emiiliiiioooo

Tappade ett glas i govlet igår. En miljon glasskärvor låg och hånflinade mot mig på golvet och bara väntade på att få spetsa in sig i mina überkänsliga fötter. Efter en frenetisk upplockning av bitarna och en noga koll av att alla ondskefulla glasbitar var slängda så andades mina fötter ut och jag tog ett stort försiktigt kliv, satte sakta ner foten och sekunden innan foten var helt i golvet så kände jag en ojämnhet. En snabb tillbakaryckning av foten och ett tjejigt litet skrik senare så kunde jag konstatera att det var en ondeskefull elak jävla glasbit som gått över från att hånflina till att asgarva mig i ansiktet som placerat sig just där jag tänkt sätta ner min fot. Men den matchen vann jag.

Detta resulterat nu i att "inte nudda golv" inte längre är en rolig lek utan ett maniskt tvångsbeteende framlockat av ett par känsliga fötter och mördar-glasskärvor från helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback