Rektorn + Räkor= Sant?


image180




Förresten, jag såg rektorn idag. Han tittade skumt mot mig, jag är helt säker nu, det var han som tog mina sopor. Jag tror han har kontaktat Öbo också, dom gaddar nog ihop sig mot mig. Jag fick ett brev från Öbo idag, dom gjorde en "slumpmässig" undersökning för att se så att man inte hyrde ut sin lägenhet i andra hand, eller hade några andra skumma affärer för sig (inte Öbos egen formulering kanske, men jag vet hur man läser mellan raderna). Rektorn tyckte nog att det var skumt med alla räkskalen i mina sopor, han tänkte väl att så mycket räkor kan inte en person äta själv. Men jo det kan jag och mer finns det i frysen. Han har nog kontaktat Öbo och nu granskas jag av dom så att jag inte har några skumma räkaffärer, tillexempel säljer räkor svart till mindreåriga, driver en hemlig räkbordell eller tvättar räkor och langar. Räkor is the shit, don't try it at home. Förresten så är jag ännu mer säker på att mina sopor granskas. Öbo har satt upp lappar om att det nu finns ett nytt ställe man ska slänga sina sopor på och om detta inte följs så ska man få böta 500:- men hur vet då Öbo vem det är som har slängt vilka sopor? Den frågan ligger ungefär på samma nivå som 'vilken ansiktsfärg får smurfen när den kvävs' ingen vet..utom Öbo och rektorn förstås, dom vet nog allt om alla.

Jag har min egen teori om hur öbo ser vems sopor som är vems, hela grejen är ju självklart igångsatt av rektorn (det förklarar ju sig själv). Då är nog deras plan att studenter inte källsorterar något vidare bra alltså så kan det finnas (gudförbjude!!) adresserade papperskuvert i restavfallspåsen och inte i pappersinsamlingen där det borde befinna sig (alltså detta är ju inget jag skulle göra men jag har hört om en som kände en vars grannes hunds systers matte engång stötte på en som hade hört att någon annan gjort så), och då tänker Öbo säkert att den studenten kan åka dit på det för att den personens namn (eller räkor!) låg i påsen. Min plan är i alla fall att rektorn och Öbo ska springa runt i cirklar likt en hund som försöker bita sin egen svans, för jag ska skriva rektorns namn på min sopor (och räkor?) så att alla spåren leder tillbaka till The Big Boss Himself. Ha! Snopet va!? Där bet han sig allt i svansen.

image181
image182image183




Självklart har jag inget emot varken rektorn eller Öbo, just so you know! (Bilderna är manipulerade)

Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Linus på Linjen

Fy bubblan vad jag har saknat dig, min prinskorv! Nu är jag tillbaka i Öret o hoppas på att få träffa dig snart. Vi hade nog träffats oftare om vi INTE hade bott i samma stad. Kärlek!

2007-04-13 @ 17:10:06
Postat av: din ems

som jag sa igår: "HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA" det är till och med roligare idag utan sprit i kroppen och sömn i ögat :D en dag i framtiden ska vi publicera dina tankar i en jättebok så alla i världen kan få ta del av dom :D

2007-04-13 @ 17:53:16
Postat av: din ems

som jag sa igår: "HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA" det är till och med roligare idag utan sprit i kroppen och sömn i ögat :D en dag i framtiden ska vi publicera dina tankar i en jättebok så alla i världen kan få ta del av dom :D

2007-04-13 @ 17:54:46
Postat av: Becks

Haha, du är fantastiskt rolig! :D

2007-04-14 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback