picasso och pizza

Helt jävla öde.

Studentgatan är helt jävla öde.

Var tog ni vägen?

Det har bara gått en dag sen mina kära vänner åkte hem till sina nära och kära för att fira ledighet och påsk och jag klättrar fullständigt på väggarna. Efter 20 samtal till mamma så kunde hon konstatera att jag lider av att ha för lite folk runt omkring mig och hon bekräftade det jag länge vetat, jag är ingen person som klarar av när det inte händer hundra saker runt mig. Jag överväger att ringa till jobbet och tvinga dem att ta in mig på några jobbpass. Men all denna ensamtid har fört något gott med sig också, jag har målat två tavlor idag. Kreativiteten flödar och med tanke på hur långa de följande dagarna kommer vara så måste jag ta mig in till stan och köpa fler dukar imorgon, hoppas bara att något ställe har öppet trots att det är en röd dag. Annar får jag måla på min köksluckor eller något

Håller på att planera min framtid, iallafall en paus från mitt nuvarande liv. Jag och Ems ska planera vår "äventyrsresa" dock ska den inte innehålla hålla så mycket äventyr utan mest avkoppling, Indien och Vietnam är inräknat. Tycker om Ems, hon är aldrig sen på en dum idé, passar bra med mig.


Jag är himlans gnällig idag, åt pizza som jag fick ont i magen av, och så börjar jag bli förkyld jag är även trött men rastlös i kroppen....


nu ska jag lägga mig o glo på tv i alla fall!


/ Pablo


Kommentarer
Postat av: Angiebangie!

JOHANNA!! Ska du och emilie åka utomlands? NÄRDÅ? Jag ska också till Indien och Vietnam JU :D 10:e oktober åker jag och empe. Ha de göttans snäckan!

2007-04-06 @ 11:31:18
Postat av: din ems

tycker förstås att vår indien oh vietnam resa är en ypperligt förträfflig idé och inte alls en dum en :D om 1½ vecka kommer du till mej och då ska jag krama dej tills du blir nästan blå!! :D

2007-04-07 @ 17:04:10
Postat av: din ems

förresten... har kollar upp lite och vi kan nog komma ganska långt med våra 30.000. jag tycker att vi ska satsa på att komma så långt vi kan (och så länge vi kan klart) :D

2007-04-07 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback