galen dag

Dagen började med storstädning. Det är så rent och fint så att inte ens mormor hade haft något att klaga på. Jag är mäkta stolt kan jag säga. På eftermiddagen blev det en runda till Hemköp me Fia och Oscar, känns som att vi tar den rundan ganska ofta nu. Sen blev det grillning hos Catrin där humorn sjönk till en låg nivå och sexskämt blev påtagligt omtyckta. När solen gått i moln och vi började frysa rörde jag mig hem och slog mig ner i soffa´n och började läsa När lammen tystnar. Efter 41 sidor så kom hela det galna gänget hit och vi spelade När och fjärran. Varje lag bestod av ett geni (Oscar, Julia och Sid) och ett pucko (Jag, Fia och Catrin) så lagen blev bra indelade och fick även bra namn så som:

Team 1:  Mer sex åt Oscar - Fia får gärna också vara med

Team 2: Vi har fått något i ögat - Kunde inte se på en timme

Team 3: Brainiacs - Vi släpper in bakvägen

Spelet avslutades dock inte för Catrin skulle hem och dra ner nattmössan och övriga skulle plugga. Men innan vi skildes åt så blev det en runda på Oscars skoter. Jullan drog hem högvinsten i att se kul ut då hon puttrade fram på studentgatan och skrek. Sid var en aning mer rutinerad och drog på gasen från start. Jag och Fia undvek att testa, kanske om hela studentgatan varit vadderad hade vi gett det en chans. Catrin hade nog redan hunnit somna på de 10 minuterna som gått ;)

Nu ska jag återgå till min läsning och imorgon har jag bild hela dagen. Underbart. Sen blir det lite vindrickande har jag hört en fågel viska om.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback