oförskämt snygg

jojje snyggems snygg



                                "Jag är oförskämt snygg och har relativt stora bröst"





Bästa repliken idag. Frågan är dock om det fungerar i en jobbansökan, haha.

Har fått jobb på MacceDonken, kan bli kul. Back in the McD-game!

Ska även på arbetsintervju på onsdag, Academic works som telefonintervjuare. De ringde precis, tror nog att jag uppfattades som en aning udda, jag blev lite chockad när de ringde och prata innan jag tänkt och börja uttala orden fel, jättebra när man söker jobb som telefonintervjuare, haha. Men jag besparade dem från den klockrena repliken ;)

Nu är de inte långt kvar tills vi åker i väg på läger! Men först ska de ätas makaroner, äkta studentmat! :D

dagens ros: till alla som faktiskt vill ge mig arbete och lön
dagens ris: till att dygnet har för få timmar, jag hade behövt nästan de dubbla för att hinne me allt


......She says she loves you long time, she´s a maneater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback