gomorron!

Miljoner pussar på dig Lina!!!  Vi kommer äga kryssningen!!!!





Tänkte vara kvick och uppdatera, visserligen har det bara gått några timmar sen jag skrev igår. Men igår kväll pratade jag me Sanna i telefon, och fick jättehemlängtan! Det är någor speciellt att prata me Sanna, hon förstår allt. Jag undrar hur hon orkat med mig i alla dess år, haha, vi har ståt ut med varandra. Varit varandras psykologer. Tiden går fort, nu är Sanna sambo och har två bra jobb. Giftemålet ser jag framemot, ska jag boka in en dag ;) de hade varit mysigt.

Lissan har du hämtat din valp än?? jag drömde att jag hämta den åt dig, sen ville du inte ha den för den var för stor så jag fick den. du köpte den av Persbrandt haha  hoppas att det blir så på riktigt för den var jättesöt pch jag vill verkligen ha den ...och Persbrandt. heh.

OCH LISSAN FÖR BÖVELEN GRATTIS!!!!!
jag kan inte fatta att jag missade din födelsedag, tusans ättika....Vad var det för en dag? Var det en vanlig dag, nä det var ingen vanlig dag för det var lissans födelsedag! hurra hurra hurrrrraaaa!!

Kan gissa på att ålahuet jag har till syster också glömde bort det...

och Rebeckah, din födelsedag glömde jag med, men de har jag ju gjort i alla år, så det var nästan ingen chock! hahhaha! Förlåt förlåt och grattis, nästa år tror jag är ett bra år, då ska jag börja komma ihåg saker!!

Något annat jag missat? skriv och hör av er så ber jag genast om ursäkt!

tror att Chilly fylllde ett år för ett tag sen med. Eller kommer du ihåg när det var Lina? han får en extra stor morot idag så blir han nog nöjd!

Nu är det dags för det förbaskade pluggandet, har tenta imorron 08.00 wish me luck!

Ta-Ta

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha.. oväntat att du glömde ;)

än så länge har jag inte glömt en enda! Mitt nyårslöfte! :D woho!
(nej, ingen påminnelse från någon, tack) :D

2006-10-31 @ 14:43:40
Postat av: Ex-sambon Lina

Hmm.. När fyllde minihopp ett år egentligen?? Ja, det kan inte ha varit alltför längesen. När fick tog vi hem honom och hur gammal var han då? Äh, jag var visst inte till nån hjälp! Pussar på Chillevippen och hans matte från Cleoleo och hennes matte!

2006-10-31 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback