Datorer är skit

  • fäään, datorfanskap, nu raderades allt jag nyss skrev, ungefär lika kul som att frosta av frysen.
    Men då startar vi om.

    Sen senast har jag genomgått en hel nollning som fadder för Lupp (för vi ger aldrig upp!), blivit dansare i Spexet (hell jääääh), gått med i Skåne Nation (Home sweet home). Jag har även tagit sönder min datorsladd ett antal gånger, blivit sushiberoende, haft syrran på besök 2 gånger, blivit sambo med Emilie, klippt och färgat håret, köpt underbart fina kuddar och lärt känna otroligt mycket underbart folk.

    sittning


    Åsa, jag och Emilie på sittningen. Tjusiga som få.


    moi

    Liten bild på mig själv.

    rum

    Min del av rummet, med min älskade vackra kuddar.

    freaks

    Girl gonge wild? Njäe, crazy kanske :D

    freak

    Pretty nice!?


    Lite bilduppdatering var det där ja. Enjoy!

    Och nu över till en dagsuppdatering.

    Dagen började bra med lång sovmorgon. Jag tog lite väl lång tid på mig dock så det blev lite stressigt iväg till föreläsningen, tur är det då att jag bara bor 20 meter från univeristetet. Föreläsnigen om Weber var måttligt intressant och gjorde mig inte ett dugg klokare. Kapitalismen är inte världens roligaste att läsa om kanske, men så fort man får grepp om teorierna så är de faktiskt ganska intressanta. Men så fort jag förstår en gubbes teorier så är de dags att lära sig om nästa. Så då glömmer jag ju den förra. Ska bli en intressant tenta, verkligen. Sen var de Kulingmöte och jag tror detta kommer bli ett riktigt bra nummer, massa kul idéer dök upp och många skratt blev det. Ska skicka hem massa nummer, i alla fall till mamma o mormor. Sen begav jag mig hemåt och hade planerat att plugga och packa inför morgondagen, men så var min datorsladd lagad så därför har jag lekt me Kitty (som min dator så fint heter) hela kvällen.

    Imorgon bär det av till en hemlig ort med spexet för ett helgläger. Var flera år se jag var på läger senast så det här ska bli kanonkul verkligen! Vill åka nu omedelbums.

Dagens Ros: Till spexet för att jag ska få åka på läger
Dagens Ris: Till CSN för att bidraget är så jävla snålt och inte räcker hela månaden. Inte ens halva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback