Huuuujeda mig så full jag var, ej värre tänkas kaaaan!

Ja då har de varit fest och fylleslag igen, ibland känns det som att festa är det enda jag gör, men det är inte i närheten av lika illa som det var i sälen haha. Då ca 4 ggr i veckan nu ca 1. så det är drastisk nedgång. 

I fredags var det i alla fall spexfest, med de sju dödsynderna som tema! Ett stort tack till alla som fixade festen, kanonkul var det. Jag hade himlans roligt hela kvällen, natten och morgonen. någon gång efter 06.00 kom jag i säng. lagom.

Gårdagen började vid 14.00, sen blev det bakishäng med Fia, sen utökades gruppen med Catrin, Åsa och Yoshi. mysigt.

Men sen var det jobb igen, massa fyllon på Mcd, två stora bråk men inga fulländade slagsmål. Mellan gästerna då alltså, inte mellan oss i personalen. haha. humor.

Ikväll blir de Borat med Åsa. Catrin gjorde ett så bra jobb med att sälja in filmen igår och hennes Borat immitation var slående bra så jag kan bara inte motstå att se filmen! kul.

I veckan blir det Pitcher's på Onsdag med Lupp och sen en runda inom på Mitt andra hem för att hälsa på Kulinfo. Alla partyförslag är välkomna, jag jobbar till 20 på fredag så jag är även ledig för att kalasa då med.

Snart är det julafton, jag har varit riktigt snäll i år. Överraskande snäll. Så därför önskar jag att alla mina sötnosar får en underbar jul, och så önskar jag att det blir liiiite snö på julafton, men ingen annan dag tack. Och att det inte regnar på nyårsafton. och att jag blir 10 cm längre. och den fina skrivaren jag hittade på Elgiganten. Men om inte allting går att ordna så räcker det med att jag blir lite längre....

nä nu är jag ganska så trött, faktiskt, snart kommer Catrin. Sen kommer Åsa, sen ska jag duscha o powernappa sen blir de Boraaaat!


ta-ta      


Kommentarer
Postat av: fia

heeej...hoppas filmen va bra. Med tankte på catrins imitation av den så va den med säkerhet det..haha!!Tack för en sköj helg!!krammm

2006-11-26 @ 23:16:55
Postat av: Lisette

Hej gumman! Tack för att du är du.-.. varit nere på senaste, panik över min "fasta" situation, min drift att åka iväg igen o min grop av idéer jag grävt.. För var idé jag får desto längre ner kommer jag o snart har jag svårt att komma ur denna grop för att kunna komma över kanten och titta på allt jag grävt upp.. läst igenom många bloggsidor från dej nu o har världens motivation till allt, din framfart o ditt sökande, o nu när du funnit ngt du vill, motiverar mej till max! tack gumman! I`ll reach for the stars, after you mylady! Saknar dej! Puss puss

2006-11-29 @ 12:03:26
Postat av: Till lissan!

Min lilla älskling, gräv inte allt för djupt, blir jobbigt att klättra upp då...jag gräver inte, bara skrapar på ytan! jag försöker ju bara hitta det "fasta" i mitt liv. det du har nu. Glöm inte allt du gjort och allt du motiverat mig! Älskar dig tösen! Puss

2006-11-29 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback