Vad händer nu då?

♥Nu är allting som de alltid blir med mig, jag har många planer men ingen kontroll över vad jag egentligen vill!! Utbildningen jag skulle söka har lagts ner..jävla kul det var att få reda på efter all tid jag lagt ner på att göra arbetsproverna. Redigeringslinjen finns ju att söka men nu vet jag fan inte om jag ska söka den...

Kanske lika bra att bara vara ledig o komma fram till vad jag vill bli när jag blir stor....??



Jag har ju i alla fall ett jobb så jag ska inte klaga. Funderar på att jobba och åka runt i vårt lilla land o hälsa på folk hela tiden. Mina töser är där hemma och dem ska jag ju inte glömma bort! Lissan kommer snart hem från Kina, det har varit ett alldeles hemskt långt år utan henne att prata med. 

                                                        ♥

Björkan är numera Karlskronabo, henne kan jag ju inte klara mig utan så dit måste jag o hälsa på
                                                        ♥

Ems åker till Falkenberg (eller? fan kommer aldrig på vad de heter, varberg? Bua? var e de du ska?) ja herregud, jag får ju avsätta minst en hel månad på att bara åka runt o leta upp var de e hon bor :) 

                                                        ♥

Örebroarna kan jag ju inte bara åka i från och inte komma tillbaka, nej nej nej, vem ska då skrolla högt på underbar skånska (oftast två stämmigt med Angie), trilla på rullband, attackera folk på felaktiga grunder, förlora i basket och vingla rundor fullast på Kåren var fredag? Nä, de skulle aldrig gå, jag ska till Örebro.

♥ ♥    


Jag är i Örebro var dag nu, Kompis de går bra nu


Men varför flyttar jag då härifrån, ja de undrar jag med, jag vill så gärna hem o till Prince o Morsnor o mitt ålahue till syster :D och lilla Nina o alla töserna!  Kärlek.

 ♥   ♥    ♥     ♥     
Och lille Chilly sitter därhemma o väntar på mig, och lilla mormor måste ju ha saknat mig...eller?
Det var i alla fall mitt uppe i mitt vinterdeppande som jag kom fram till att jag inte trivdes här, men de gör jag ju nu...äsch jag kan inte ens bestämma mig om jag trivs här eller inte...men de gör jag nog...

♥bittersweat♥
Hemma eller inte hemma, de e frågan...


Funderade en liten kort sekund på att säsonga i Sälen igen, men icke jag pallar verkligen inte med 4 månaders bakfylleångest igen...what happens in Sälen stays in Sälen. right? :D

I sommar ska jag i alla fall jobba två intensiva månader sen ska jag bara ha det bra och göra precis vad jag vill.

På två månader kommer jag ha hunnit planera trettielva olika saker och genomfört noll och sedan göra något helt annat.

               

                                                                                  Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: Lissan

Vilket underbart blogginlägg att läsa.. så kul!
Saknar dej tösen
Puss

2006-05-10 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback