nostalgi

fick massa spanienbilder från Emilie nu och blev väldans nostalgisk:D

På Bumpers med två okända personer, många kvällar spenderade vi där, kanske nästan alla :D Min kusin Sussie, fick ett impulsryck och ¨åkte ner till oss i Spanien, roligast är att hon är brunast och kommer direkt från Sverige! haha, vi var blekare när vi kom hem än när vi åkte :D
Min Honungs Honey! snyggo :D haha Han var mitt ögongodis den semstern
Jag ser lite nördig ut, haha, sminkningen var inte helt hundra på den tiden ;)Sussie, Blondie och jag, massa gratis drinkarJag och Emsan, lite brun ser jag ut till att ha blivit  Hendrik var mitt reservögongodis :D  Brudarna i baren :D Här har vi anledningen till varför Emsan alltid skriver lappar till alla söta bartendrar= de funkar :D men sen kom hans flickvän och den kärlekshistorian tog slut Syrran lär få tuppjuck för att jag lägger upp denna bilden, men hånglar man med främmande tyskar så gör man :D  Glaset halvt fullt eller halvt tomt?


Nu håller emsan på att skicka maaaassa gamla bilder till mig, så snart kommer de fler nostalgiska bilder!

DEssa som varit var från den resan me 4 tjejer, massa inkastare och massa tequila :D


Kommentarer
Postat av: din ems

som sagt... din blogg förgyller mina dagar :D fattar inte att våra föräldrar kunde släppa iväg oss helt själv 2 veckor i spanien när vi va 17!! ;P men skoj hade vi

2006-05-20 @ 16:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback