Ingen Bergmanrulle här inte...

Har försökt att komma igång med vår filminspelning sen 9 idag men de har inte gått så bra me den saken. Men vi har iaf käkat pizza och jag har fått gå runt med en stor affroperuk och det var iaf kul.

Eftersom Lissan troligtvis är den enda som läser vad jag skriver här så kan jag skriva direkt till dig!

Om du ska läsa lärarprogrammet så tycker jag at tdu kan läsa det här i Örebro, så kan du få bo på min soffa!! :D Örebro är en stor stad o här finns plats för mkt sarkasm så du skulle trivas! och emilie är ju aldrig sen på en dum idé ;) så henne kan vi nog också få upp här. och förövrigt så saknar jag dig en jävla massa!! Jag saknar er andra me, om de nu e ngn annan som läser... :D

Nu ska jag gå tillbaka till filmgruppen och se om ngt oväntat händer... annars kan jag ju alltid springa runt i peruk och skratta åt krister som suttit sminkad i några timmar nu och väntar på att vi ska filma :D 

                                                               
  



Kommentarer
Postat av: din ems

ville bara att du skulle veta att din blogg förgyller mina dagar :D
saknar och älskar dej meeeeegamassa!! puuusss

2006-05-16 @ 12:08:39
Postat av: Sambo Lina

Nu du, ska du inte vara sån! Jag läser faktiskt också din blogg... =) Jag är ju så fasligt långt ifrån, ibland e det faktiskt jobbigt att gå ändå bort till ditt rum.. *tihi* Love you lots!

2006-05-17 @ 14:50:33
Postat av: Lisen

hoppas att inspelningen gick bra o att Krister inte var allt för tjinkig efter några timmar me smink o peruk i väntan på start :) ska tänka över ditt sofferbjudande, får ta upp Emilie också där så jag har någon att krama i soffan o vi får ngn att skylla på när vi hittar på dumheter,.. hehe.. tänker på dej tösen! puss

2006-05-18 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback