Glad, gladare, gladast

Nu är jag på gott humör.

Pratade precis me Mormor och hon lät som sig själv, så underbart!!♥

I natt låg jag och tänkte på semsterorter, skönt att ligga o tänka på ngt trevligt innan jag somnar! Hur mkt jag än vred och vände på mina tankar så kom jag fram till att jag gillar Lloret mest, sen låg jag o tänkte på alla fylleskandaler, tösabråk, beachpartyn, Saxon och allt annat kul som hänt under mina turer dit. Kul har de varit och bråk har de varit, men mest kul! Från första året då vi var tre fjortistjejer som la in en kalasfylla två timmar efter att vi kommit fram, massa strippshower och 7 kronors  vin som smakade piss och jag kommer aldrig glömma kvällen då min dröm om en latino lover krossades för alltid. Andra året åkte fyra orutinerade som tjejer infiltrerade sig i inkastarnas liv, tequilarace var kväll, sugrör i ölen och jag glömmer aldrig min  söta "honungs honey" mums!, till sista året då vi var sex stingsliga tjejer som mest ägnade kvällarna åt bråk o ragga på Bumpers, hahaha. Holländarna vann de flesta tösernas hjärtan år efter år :D den lugnaste var lätt me mamma mormor och Ingela. Jag fick nästan in de tre på Bumpers, de hade varit ett minne för livet, haha. Men vi höll oss på biljardkrogen och käka kylling på Don Pedros.


Efter alla de roliga tankarna och massa skratt för mig själv, fick jag ett ryck och var tvungen att gå upp ur sängen för att sortera mina jeans. Jag ville först inte gå upp men sen började den lilla tänken om jeansen växa sen började de rycka o krampa i kroppen och myrorna började krypa i mig, jag var bara tvungen att sortera dem. Så jag la ut alla jeansen på golvet och betraktade dem, sen kunde jag somna igen. Sen sov jag gott :D

I dag har jag lekt me Åsa o Yoshi i affären, himlans kul är de två! Och idag är det deras halvårsdag!! Congrats!!! Ett halvår, fan vad tiden gått fort!! Sinneeees!!


Imorgon har jag planerat in en helgdagbakfylla och sen blir de mys med godbitarna och sing a long till melodifestivalen!

Gooooood byeeeeeeeee for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback