Olof Mellberg = en ungdom

Olof Mellberg är bara 28 år!! Sinnes de du!! nu känner jag mig gammal, visserligen är jag 7 år yngre än Mellberg, men tänk vad mycket han har hunnit med, och han är bara 28 år!!! han är ju bara en ungdom.

Visst finns det många som är mycket yngre som lyckats med kanske mer, men de minskar inte min Mellberg-chock jag precis fick.

28....de du

Inget illa menat mot Mellberg men jag trodde ju att snubben var minst 33 iaf....kanske är det skägget som lurat mig. Lita aldrig på män i skägg  har jag fått lära mig, kanske stämmer, Mellberg har medvetet ljugit om sin ålder med skägget. Han borde stämmas, ja eller skämmas iaf. Missförstå mig rätt, 33 är ingen stånålders ålder, det är bara en ålder som ligger lite längre bort från min egen.


Undra hur gammal Wislander är då?, den gamle räven är väl gammal i gamet?
jaa jag vet, Wislander spelar handboll och inte fotboll, helt vilse är jag inte.

Men Mellberg o Wislander är ju sånna som känns som att de varit med ett tag, ja Larsson platsar ju också in på den listan. Hade en mega förälskelse i Henke i mina ungdomsdagar :D



Oj då, googlade Wislander nu, de va mig en gammal en, han hade landslagsdebut samma år som jag föddes. Plötsligt känns Mellberg så mycket yngre.

Mitt sportintresse och min åldersuppfattning är båda icke befintliga!

Men nog jävlar ska jag supporta Sverige i VM !!!!!!  Kåren på lördag med storbildstv, taco, öl och gott sällskap!! Heeeeejaaaa!


men vem kunde ana att Mellberg bara var 28.....


vem kunde ana att jag skulle skriva ett inlägg om sport, och varför uttalar jag mig om saker jag inte känner till. Mycket kan man undra, jag undrar fall Mellberg är medveten om att han sysslar med falsk marknadsföring??


Goodbyr for now!! kicka den som Beckham! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback