Allting som jag vill kan jag göra!!

Nu packar jag snart min väska och beger mig mot Hultsfredsfestivalen! Efter att min festivaloskuld rykte på reggaefestivalen i Västerås så måste jag avancera upp till Hultan me!

Syrran ska filma på Atlantiscenen på fredagkvällen och jag är jätteglad att jag får möjligheten att vara där då, det är otroligt stort för henne och de ska bli superkul att vara där med henne då!!

Som vanligt tar jag allt i fel´ordning och bokar biljetten innan jag fixar sovplats, men nu har jag blivit räddad och ska få dela tält me Fille. Den stora frågan nu är om jag kommer stå för mamma-tjatet eller det blir han som får ta hand om mig, eller så skiter vi i allt och bara svinar. kan vara ett bra alternativ, mest troligt i alla fall, men det är skönt att veta att syrran kommer vara där och kommer vara nykter och har sovplats inomhus om ngt skulle gå snett! men kul ska de bli!
Vår sälenweekens planerades i samma ordning, resan först, boendet sen, men det löste sig ju jävla fint! hamnade i en stuga med helt underbartroliga tjejer! kunde inte blivit bättre!

Idag blev det improviserat öldrickande i Stadsparken, jag har kommit underfund med att jag är totalt värdelös på att kasta frisbee, men jävlabra på att dricka öl, iaf fram tills att polisen kom, då var jag bra på att gömma ölflaskan, ville ju inte råka ut för en böter som Jonas och Joel fick för att de drack öl på allmännplats, men vi fick visa lite ID och lova att vi inte skulle öppna våra oöppnadeöl. Bästa kommentaren var från Åsa, Herr Konstapel sa "ni valde fel ställe att sitta på" och Åsa svara " jaha var skulle vi då satt oss" och syftar då på var skulle vi satt oss för att få dricka våra öl, polisen syftade dock på alla myggen som var runt om oss! Emil står får de andra klockrena kommentaren när vi kommit hem till Affe och vi sitter och diskuterar olika sjukdomar och symptomen för dem, t.ex, apsergrens och tourettes då konstaterar han att alla symptomen lät som en Polenfärja till sverige! Mycket kan man tolka på många sätt!

Imorron blir de tvättning och städning och dagen avslutas med füssbaaaaaaaaaaall!! då ska jag se om Mellberg ser ut som en 28-åring eller inte! Var fotbollen ska ses är ännu inte klart, många olika förslag cirkulerar, men alla beslut tas bäst i sista sekund! Förresten är Mellberg singel? han blir ju hetare och hetare med åren ;P om tio år är de ju lätt han och jag!



Nej nu ticker tiden fort, dags att sussa!

Gooooodbaaaaajs fååår naaauuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback