sweet home skåneland

Då var man tillbaka igen, stället där alla skorrar på r:en. Det var en lång tågresa hem men sån tur var fanns det två ögongodisar att spana på. Första tåget fanns inget att spana på men så fort vi närmade oss skånesgränser så dök dem upp, underbart med skånekarlar! haha

gårkvällen och halva natten spenderade jag, syrran, prince och milou hos Sanna och Özkan! myyysigt.
Deras tv är lika stor som mitt rum haha, jag satt storögt och tittade på sex and the city, nästan som bio för mig som är van vid min lilla studenttv.


Idag har jag sovit lääänge, gosat med alla djuren och slagit in julklappar. Snart ska vi äta middag sen ska vi åka till Arlöv.

nui kokar potatisen över och det var min uppgift att hålla koll¨på den! oh-oh

falskt larm, den kokade inte ens!

Nyår blir det fest här hemma! välkomna!

nu har jag bättre saker för mig än att sitta vid datorn!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback