silikontuttar och världens fylla

Igår blev det ett litet partaj. Det började me förfest här bestående av mig Yoshi och Mike, och vid 12.30 trillade damerna in som varit på Lupps-styrelsemiddag och Fia som bjöd på gott humör och vatten. Fulla och glada var dem, jättefulla och jätteglada. Vid 23.00 åkte vi ner till strömpis då var vi alla otroligt jättefulla och om möjligt ännu mer glada. Inne på strömpis var det allmännt raggande ( 3 medelålders män kom fram och hälsade sliskigt på mig och en annan klämde lite på Catrins rumpa i baren), det blev kast-med-litet-drinkglas för Ingrid som nästan satte en fullträff mitt huvet på en helt ovetande karl. Inne på toaletten fick jag och Catrin klämma på ett par nygjorde sillisar på en okänd tjej. Mike och Yoshi önskade att de också kunde få gå på damernas och klämma på sillisar. Men man får välja, antingen kissar man stående eller så får man klämma på tuttar när man går på toa, man kan inte få göra båda! Tutt-temat fortsatte ute, tillsammans med en vad-är-det-som-luktar-så-illa-diskution. Efter en spännande kväll på strömpis så blev det efterfest här. Och hela denna kvällen resulterade i att jag mått som skit idag. Efter föreläsningen blev det pizza me Åsa yoshi o mike. Sen blev det filmmys med Åsa och sen somnade jag i soffan och vaknade kvart i nio av att yoshi kittlade mig under fötterna. Nu är jag lika trött som jag var innan jag somnade. Imorron är det jobb först 12-16 och sen 20-03 lördagen blir lugn och jobb 23-03 och söndagen jobbar jag med sen ska jag tvätta! ojojoj, vilken spännande helvild helg jag kommer ha, akta er alla här kommer jojje the maniac försök hålla uppe mitt helgpartytempo, haha!!

åååh, nu saknar jag mamma!! bara en vecka snart tills jag e hemma!!

Puss på er!

Och alla mina skåningar, vi ses jättesnart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah där överdrev jag allt!! inte kom dem 12.30 inte. haha 21.30 var det, ju, kul att skriva kommentar till sig själv! hah!

2006-12-07 @ 22:40:46
Postat av: fia

haha..låter ju som en skoj kväll...tack förresten för att du anmält mej på julfesten...haha...de va skoj!!!kram

2006-12-11 @ 09:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback