mycket händer nu

...A million ancient bees
Began to sting our knees
While we were on our knees
Praying that disease
Would leave the ones we love
And never come again..
 
                                                                 väldigt fint sagt det där...


Nu är det juletider men mycket ska fixas innan dess! Grupparbete ska påbörjas, jobbpass ska avklaras, danrepetitioner planeras och det ska hinnas med en styck luppjulfest, en spexjulfest (j'vlar vad bra den kommer bli), en fadderfest, en korridorsfest och en provföreställning! phuuufh...sen är det home sweet home...

Rebeckah jag vill bara uppdatera dig på att det inte blir någon utgång den 20:e, utan det är ju självklart den 25:e vi ska ut och kalasa!!

Den 20:e ska jag vara tomte på en förskola i Arlöv och gosa me Dominic som växt massa, och den 21:e ska jag få träffa mina syskonbarn för första gången och pussa massa på dem. Sen är hela jul och nyårskarusellen igång!

Är precis hemkommen från bio, såg stranger then fiction bra film den där, jag gillar filmer i det stuket. Så nu när folk undrar vad jag tycker om för filmer så kan jag svara den :) men jag måste även svara eternal sunshine of the spotless mind, jag är väldigt sugen på  att se The science of sleep. Tror att det får bli ett nytt biobesök snart :) såg Borat förra helgen, sjukt sjuk är den. men kul, fast sjuk.

Nu är det nattningsdags! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Ja!! Äntligen någon som håller med om att Eternal Sunshine är en av de genialaste filmer som finns! LOVE TO YA!

2006-12-15 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback