var la jag mitt minne?

jag är makalöst bra på att göra av med saker. Nu letar jag efter dosan till mitt andra konto. Den är borta! Letar överallt, jag vet att jag brukar flytta runt på den.Den ligger på hundraprocent på ett supersäkert ställe, precis som alla annat som förvsinner. Jag minns att jag sett den i skafferiet, i en sminkväska, brevid tv'n, i min bokhylla och i ena lådan. Men den ligger inte där nu längre. Sån tur är så är mitt sifferminne bra så jag minns i alla fall min kod till kontot. Det positiva med att leta är att jag hittar allt sånt där annat som jag varit av med. Jag hittade en mojäng så jag kan lägga över musik på mobilen igen! Underbart, och handsfreen så jag kan lyssna på musiken. Jag hittade även kortet till det andra kontot (som jag inte ens visste att jag var av med, trodde de hade legat i plånboken i ett år nu, men icke). Jag hittade även alla mina nya pennor som jag köpte och sen blev av med och därför har saknat mycket.

Nu förbereder jag inför en helg med manusgruppen ute hos Oscar. Jag borde klä på mig och packa med jag fastnar vid datorn för att lyssna på Äkta Kärlek och Navid Modiri. Mina sommarkänslor spritter.

Dagens Ros går till mig själv för att jag känner för det.
Dagens Ris går till mongojäveln som kräkts utanför vår korridorsdörr. Kom och torka upp det ditt mongo.




.....och skånes alla bönder sjöng doue doue doue doudoudoudouedoue doue.....








Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Hej mitt lilla favoritfreak!:D Solen skiner och jag är glad, fast jag borde vara stressad. Skitsamma, tänkte bara kolla med dig när och hur länge du ska vara i öret i sommar. Eftersom vi har varit så jäkla flitiga att ses under året här nu, så tänkte jag kolla om det finns nån som helst möjlighet att träffas i sommar. Kärlek till dig från mig!

2007-05-27 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback