En succé!!!

fan vad grymt bra det gick idag! Publiken var bäst och vi var bäst!! detta slog premiären, idag var lätt bäst!!

så roligt!

Jag har bilder, eller inte jag men mamma o mormor har bilder från föreställningen som jag ska lägga upp sen!

Nu först har jag bilder från vår premiärfest! taa-daaam



Festen var underbart roligt. Synd att jag missade slutet av festen. Men det ska banne mig tas igen nu på lördag! Underbara Lollo tog min jobbtid på söndag så jag kan festa fram tills måndag 15.30 för då ska jag jobba.

Lisen kommer kanske hit nästa vecka! hoppas hoppas att hon kan komma!

Snart är det bara en månad tills jag ska flyga till england själv och fylla år hos emsan. Hon har redan köpt presenter och planerat min födelsedag! 

  men det är långt tills dess, först är det massa spexfest, spexföreställningar, spextankar, spexfolk och massa annat underbart med spexet. ojdå jag har vistt blivit spexfrälst låter det som!

Nu ska jag lägga mitt spexhuvud på min icke-spex-kudde och drömma spexdrömmar. Haha, ett p mindre och det hade varit helt andra drömmar!

imorgon ska jag sälja spexbiljetter och ha spexföreställning, men ska även slå på stort och ta en tur ut på kåren och ta en öl, tror jag bestämt!

gooonatt världen!

Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Tack gumman för en superbra föreställning! Jag pratar nog för oss alla tre när jag säger att vi skrattade oss hesa... Löööv!

2007-03-14 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback