sova sova säng säng säng

Denna dagen har spenderats sovandes i sängen. Ingen extram bakfylla har varit och hälsat på idag men en oehörd trötthet och glädje av att ha en ledig dag.

Imorgon 09.10 går tåget söderut. Länge har jag gått och ljugit för min mor, jag har inte kunnat skriva något här ifall att hon skulle få för sig att gå in och läsa. Men mamma tror att jag ska ta tåget imorgon eftermiddag och att jag kommer till Ystad 22.00. Men icke, tåget går tidigt på morgonen och stannar i Älmhult och inte i Ystad. 11.00 kommer syrran sätta ögonbindel på mamma och tvinga ner henne i bilen, då påbörjas vår veckolånga kidnappning. Lagligt? vet jag inte. Kul? Ja! Med på kidnappningen är även släkten som kommer köra i bil efter "kidnappningsbilen" och vissa kommer komma upp under veckan och på lördagen när 50-årsdagen inträffar så blir det en stor fest i smålands mörka skogar!

Även intressant att spendera en vecka me släkt o familj inlåsta i en stuga mitt i smålands djupaste skogar :D
Jag kan behöva många uppmuntrande sms :D

Eftersom jag sovit hela dagen så har jag  inte ännu packat eller diskat, vilket jag ska göra nu.


image281

Jag har varit i småland förut så jag vet vad jag ska vänta mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback