nollsju-nollsju-elva

nu har jag snöat in mig på att söka lägenhet. Det enda som cirkulerar i mitt huvud är lägenheter, bostadsområden, balkong eller öppen spis. Men sanningen är att jag inte har så höga krav. Vill inte bo i ytterområdena. Ska på visning av en lägenhet nästa vecka, med öppen spis och balkong. *håller tummarna så in i bubblan*. Plus att lägenheten ligger ganska så centralt. Jag vill jag vill jag vill jag vill. Det är en tvåa men jag och syrran letade efter en trea först, sen är det ganska bra med en tvåa, för om en av oss ska flytta så kan den andre ha kvar lägenheten i alla fall. Så därför låter en tvåa förbaskat bra.

En dryg liten visdomstand har nyligen bestämt sig för att det är dags att komma upp till ytan. SÅ den gör sitt bästa för att plåga mig just nu. Men jag tar febrilt hand om den och skämmer bort den så att den itne ska ställa till några problem för mig.

Läste nyss på Fridas blogg (fridaymoonwalker.blogg.se nästan helt säker på att det är adressen) om att när hon var liten (eller kanske fortfarande?) och åkte bil så föreställde hon sig ett rådjur som sprang längs me bilen. Genialt ju!! Jag ska lätt testa det nästa gång jag åker bil.

Jag har en ledig dag idag, det firades med att jag vägrade gå upp ur sängen förrän 12.30 sen diskade jag en del och nu tvättar jag. Gick till tvättstugan för att chansa på att det fanns en ledig tid. Det var bara 2 tider bokade på hela månaden. Så då är det i alla fall jag och två till som är kvar här i huset.

Snart ska jag ner på stan me en blandad skara folk (spexare, icke spexare, och eventuellet ngra för mig okända, vem vet) då är det after work (behövs på min lediga dag) och Björnis som gäller. Ska bli trevligt.

Det känns helt ok att vara tillbaka i Öret, händer mer här än i Ystad, men de ska bli skönt att åka ner igen om två veckor, hoppas på bättre väder och mer strandtillfällen då. För endast två strandbesök på en sommar kan ajg inte acceptera.  Jag ska lägga upp lite bilder så fort jag hittar det där lilla kortet som jag ska sätta i datorn. Klantskallen förlägger hela sitt liv...


Kommentarer
Postat av: Jessica P

Jätteskoj att träffa på dig! Vi snackas mer nästa tajm, okej?

2007-07-11 @ 23:10:05
Postat av: Frida

Faaan Johanna...det var inte lätt att ta sig upp i morse o jobba alltså. Så här dåligt har jag nog inte mått på länge. Nästa gång får ja ta det lite lugnare med ölen - ni hade verkligen ett mycket dåligt inflytande på mig ;) Hur gick det för dig att ta dig upp o jobba?
Nu ska ja gotta ner mig o slappa...tycker att ja förtjänar det efter det hårda rock'n'roll livet ja lever.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback