kanske världens tröttaste


nu känner jag mig som kanske världens tröttaste människa! Det blev utgång igår, först strömpis sen björnis. Samma som förra onsdagen, skillnaden mellan de två onsdagarna var att igår la jag in en sån jävla fylla som hade fått vilket nykterhetsförbund som helst att gå ut i strejk. Jag var helt enkelt pittnitad. Bakfylleångest har jag slutat med för flera år sen, de tjänar ingenting till så därför har jag bara bra saker att säga om hela kvällen. Dock blev jag väldigt förvånad över att jag faktsikt orkade jobba nio timmar idag utan att ha ihjäl någon, bryta ihop eller göra helt fel hela dagen. Leendet har kankse inte varit upp till öronen hela dagen idag, huvudet var tungt och tankarna kretsade endast kring min underbara säng. Sen jag vakna har jag bara längtat efter att få sova igen. Steg ett i återställningsprocessen är avklarat: käka pommes med groteska mängder salt,  mer än vad hälsovårdenämnden skulle rekommendera. Steg två är att duscha, bort me all gammal röklukt och jobbflott. Steg tre är att somna.

På morgondagens agenda är det jobb 9.30-15, sen ett besök på Stadium för att inhandla nya fina träningsskor även ett besök på polishuset ska de bli. För att förnya mitt pass och har jag tur så kanske jag får se en glimt av snyggopolisen, sen ska jag tillbaka till jobbet för att jobba 20-03. Lördagen blir det fest igen och då kan nykterhetsförbunden ta varandra i hand och springa och gömma sig i skogen för den här lilla skåningen ska bli praktfull ännu en gång.

 Fräkninga fröken var i alla fall nykter igår när den här bilden togs. Men värre blev det, tacksamheten är stor för att inga kameror fanns på plats då...

Som ni ser så var det en grupp väldigt fotogenica människor som jag var ute med igår. Ett litet gäng skönheter som gör sig bra på bild var vi.




Chipp o hajk!

Uppdatering




Det ser inte ut till att bli en tidig kväll i sängen i natt heller. Nu blev det visst bestämt att det blir en öl på  någon uteservering i stan istället med Mike och Milla. Inget blir som man hade tänkt sig och jag är aldrig sen på en dum idé så om halvtimme ska jag stå redo på järntorget. Sova kan man göra i graven har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha...Johanna !!! Vilka FULA bilder. Nästan så ja skäms, fast "det slutade jag med för flera år sen" ;) Så du blev askalas efter att ja gått i onsdags va? Jävla skit att ja missade det. Hoppas kvällen gick bra, det såg ut att gå bra när jag lämnade dig iaf ;) Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback